Puslapiai

2010 m. lapkričio 15 d.

RAMINKITĖS


Kaip jūs negerbiat mūsų- mes jūsų taip pat.
Todėl šis straipsnis bus VIEN DIDŽIOSIOMIS RAIDĖMIS, NES MAN PER DAUG VERDA PYKTIS.
KAI KURIE SUKNISTI SKAITYTOJAI, MANE JAU UŽKNISO.
PIRMIAUSIA MES DIRBAME UŽ NIEKĄ, DIRBAME DĖL JŪSŲ, O JŪS KAIP GRYNI DEBILAI PARODOT SAVE. IŠSIREIŠKIAT TOKIAIS ŽODŽIAIS-
DINK IŠ BLOGO SUKA TU..
TAI PO GALAIS, KAS JUM NEPATINKA? NEPATINKA KAD MES RAŠOM NESULAUKDAMOS NET ŽODŽIO AČIŪ?
NEPATINKA, KAD IŠ VIS RAŠOM?
ŽINOT AŠ NEBEGALIU.
RAMINKIT SAVO SUKNISTUS ŽODYNUS PAVYDUOLIAI.
JEI JAU PAVYDIT- TAI PAVYDĄ RODYKIT GERĄJA PUSE, O NE NORĖDAMI PAKENKTI BLOGUI.
TAD ŽODŽIU, NESIRUOŠIU DĖL JŪSŲ KAŽKO DARYTI, JEI JŪS TAIP ELGETĖS. NET BAISU KAŽKĄ RAŠYTI IR DĖTI APKLAUSĄ- NES SULAUKSIM ŽODŽIŲ- DINK IŠ BLOGO SUKA TU IR T.T.
NEPATINKA- NESKAITYKIT. KITŲ NUOTAIKOS NEGĄDINKIT.
( UŽ JOKIUS ŽODŽIUS KAI KURIŲ PONŲ TIKRAI NESIRUOŠIU ATSIPRAŠINĖTI- TIESIOG ŽEMA.)

18 komentarų:

Irma rašė...

Padaryk kaip ir Ieva savo bloge, iįjunk komentarus...

Irma rašė...

uj atsiprašau, išjunk

Anonimiškas rašė...

Juk kiekvienas už savo darbą nori sulaukti nuomonės apie tai.

Anonimiškas rašė...

Bet kodėl išvadint SUKA?

Anonimiškas rašė...

todel kad tu suka ir esi!!!!!!! kale visos jus vienodos!!!!durnes piskit man

Fashionista Silvija ~* rašė...

Anonimiškas - Ble, tuoj man kraujas irs iš pykčio,tai kad raminkis,nes galiu žodyną išdėstit : )

Anonimiškas rašė...

Silvija sėkmės destant ;p

Fashionista Silvija ~* rašė...

xDD
Baisu,nelinkėk. Ir šiaip man gėdda bus jei išdėstisiu x D

Kristė rašė...

Išjunkit anonimiškus komentarus! Visi anonimai ''kieti'' kol neatskleidžia savo tapatybės.

Anonimiškas rašė...

Mhm.. jie gali susikur belenkoki gmail ir is ten rasinet.. man atrodo naudos is to nebus.

Meduolėėė rašė...

Nu juk padarykit neanonimiškus komentarus tai visi durniai nebekomentuos :d

Call me Fruitini rašė...

Na bet kam reik anonimišku pasidaryt? tai parodyk savo tikrą veidą, ir tada varyk ant mūsų kalėm. Visų pirma į save pasižiūrėk žiurkyte, matosi, kad nenori parodyti savo bjauraus veido, suka ;O

Elzytėė.♥ rašė...

Aš pripratus prie visų tų "gražių" pravardžių. Tegu manę vadina, jai jau ant tiek kieti (;

Anonimiškas rašė...

kurav tu anonimai uztilk

Anonimiškas rašė...

Visi anonimai kieti, nes nerodo savo tikros pusės.

Vakarė rašė...

Tegul paraso tos visos "Grazuoles" savo loginus.. Tada paziuresim kas sustravos.. Dieve iki kur nusirito ta Lietuva...

Anonimiškas rašė...

Man gėda iš vis lietuve būt per tokius pydarus. RODO ŽEMĄ LYGĮ. VPŠ KAM TOKIEM GAIDŽIAM RAŠYT?!

Directioner ♥ rašė...

Pritariu visiems tiems,kas siūlo anonimiškus pranešimus trint ir t.t.,nes tegul tie anonimai parodo savo tikrąją pusę,pažėsim kas kietesnis.