Puslapiai

2010 m. lapkričio 15 d.

Išsiskirti - VĖL.



Taip, pasitraukiu, vėl..
Vėl neįgyvendinus visų savo tikslų, kuriuos buvau sugalvojus..
Na, gal jie bus reikalingi kitam blog'ui, kuris mane tikiuosi priglaus.
Išeinu. Kokia priežastis?

Įkelčiau nuotraukas, kuriose apklausos rezultatai..
Sorry brangučiai, Jums nepatinka mane rašymas, kurį jūs vertinat 4 ir mažiau - ok.
Jūs stumat, kad ko tu čia mėnesines paminėjai. O aš ne mergaitė.? Tu ne mergaitė.?
Jūs nenorit testų, jums nieks nepatinka..
Nes aš Jums '' suka '' ir jūs liepat man '' pisti '' iš čia.
Atsiprašau už žodžius - kaip kalbat jūs, taip kalbu ir aš.
Tikiuosi niekada, niekur nereiks tokio bjauraus atsisveikinimo rašyti.
Taip, ne tokia pikta išeinu.
Monika man davė puikią patirtį, kurią aš tikrai vertinu.
Iš čia išsinešu jūsų komentarus, ir gerus, ir kartais blogus - bet jie juk buvo nepiktybiai..
Kam patikau, kam ne..
Tariu jums sudie - turbūt visam laikui..
Juk manęs čia nebereikia. :)

Vilija.

10 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Valioo pagaliau isejai :DD senai laikas.

Fashionista Silvija ~* rašė...

Anonimiškas - Tu vapšė čiaupkis. : )
Gaila kad tu išėjai,šiaip buvai tikrai gera rašytoja. SEKMĖS♥

Anonimiškas rašė...

O tu vapse nesikisk.

Elzytėė.♥ rašė...

Dideles sekmės, Vilija (:

Agnez' ;]* rašė...

Gaia kad isejei ;[ Taip smagiai buvo tavo straipsius skaityti ;[
Sekmes

Anonimiškas rašė...

kurva tu anonimaisivis ats/pati nieko neismanai apie rasyma man tai labai gaila Viljos geriau grizk ;(

Anonimiškas rašė...

juk siam bloge daugiausia zmoniu labiau megzta tave o cia kiti kuriem truksta demesio rado nesmones isjunks anonimus vel aprims ;) nekreiokim demesio

Anonimiškas rašė...

Demesio tikrai cia niekam netruksta :) sakom, tj ka galvojam. Jasna?

Anonimiškas rašė...

PZ ANONIMAI SUPISTI- RAMINKIT SAVO SUPISTUS KOMENTARUS. BLT TOKIEM TIK GALVAS Į SIENĄ DAUŽYT. VISKAS PER TOKIUS JOBANA LOPUS SUPISTUS. VAPŠĖ- EIKIT JŪS NAXUI. UŽPISOT.

Diamond.♥ rašė...

Gaila, kad iseini, o as laukiau interviu kuri laimejau per auskaru konkursa...