Puslapiai

2010 m. lapkričio 15 d.

Žurnalas



Taigi...Sakiau ,kad šiandien turėtu būti vienas dalykas.Tai žurnalas.Kuris eis 2 k į sav .Žinoma ,jei jis "išgyvens" .
Šį kartą žurnalas mažas.Šį kartą gali būti neįdomu,nes tai pirmas leidinys.Kitą kartą bus žymiau daugiau visko ;)
Šį kartą viršelis,aš.Kitą kartą bus kuris nors lietuvis.




Jei neįskaitot,pasididinkit :))



8 komentarai:

Anonimiškas rašė...

NORIU BUTI ANT ŽURNALO VIERŠELIO-IRMUTETE

Meibilin rašė...

Įdomus bei nenuobodus žurnalas, manau jis tikrai išgyvens :)

Anonimiškas rašė...

Manau kad 10 mete mergaite per maza eiti i new yorker parduotuve.. Manau ji nuo kokiu 12 metu...

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Ačiū :)
Irmutete - oky :)

Kodėl per maža? Kitiems dešimtmečiams tinka 12 -mečių rūbai. Negalvok,kad 10 mečiai yra tokie minimukai :)

Anonimiškas rašė...
Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.
Anonimiškas rašė...

Čia Austėja,tngiu jugtis prie gmail'o :D
Na yra normalu ir vaikui 10 metų eiti į new yorker.Juk ten nėr rūbų milžinams :D Man tinka.Yra daug rūbų mano dydžiu.
P.S.-Užklivo akys su klaidos - Pažystamas. turėtų būti pažįstamas,bet vistiek gerai kad nesumaišei raidžių ir panašiai.Man patiko žurnalas ;]]

Anonimiškas rašė...

isgyvens tikraj sis zurnalas man net didint neteko

Anonimiškas rašė...

Patinka :)