Puslapiai

2010 m. lapkričio 16 d.

PASIEKĖT KO NORĖJOT.


Sveiki.
Šį kartą normalių žmonių kurie skaitys straipsnį atsiprašau, o tų veidmainių nesiruošiu už keiksmažodžius kuriuos čia rašysiu. Gal šitiem debilam daeis į jų menką galvą.
TAD PASIEKĖT KO norėjot- mūsų rašytoja paliko mus, per jus supistus pavyduolius.
Kas jum iš to? Po galais, jei jum nepatinka, tai ko skaitot aplamai šitą blog'ą?
Kieti kai yra anonimiški.. O dabar IŠJUNGIU ANONIMIŠKUS. PASIRODYKIT KOKIE KIETUOLIAI esat iš savo paskyrų. O gal norėtumėt problemų?
Laikykit mane kuom norit- man atsiprašant px.
Jau iš vėžių visiškai išvedė tokios rašliavos, aplamai net nematau prasmės tokiems debilams ( tie kurie vadina suka, kale ir t.t.) rašyti.
Nepatinka- DINKIT. Kas nors jus laiko? NE.
Tad ačiū jums,kad parodėt jog lietuviu būti gėda, nes čia vien tik nesubrendę vaikai kurie nemoka daugiau nieko tik viską gadinti.
Ačiū kad privertėte mane pasikeisti šalį, kadangi gėda būti LIETUVE.
GĖDA.
Mąstykit nevykeliai.
Ir pasakykit tiksliau parašykit man į stardoll'ą- iš savo anketos, kad aš kalė.
Pasižiūrėsim koks kietumas bus jūsų dabar, kai išjungiau anonimiškus komentarus.
Beje šiandien jums dar parašysiu kai ką apie blogą. Ką aš planuoju.
Tad jūs “kietuoliai“ baikit daryti gėda lietuviams.

1 komentaras:

Kristina rašė...

Aš jau nebesuprantu,kas dabar pasidarė visiem su tais anonimais, nesveiki tikrai, gal fazė nebe ta aš jau nebežinau, tai nėra pirmas ir paskutinis blog'as kuris kenčia tokias problemas. Pošimts, kur jūsų žmogiškumas?? Juk mes vis dar esam žmonės.