Puslapiai

2010 m. lapkričio 16 d.

Mūsų planai


Dabar pagalvojau- blogas suterštas komentatoriais ir aplamai kitaip sakant senove..
Vis apkaltinimai kopijavimais ir panašiai.
Norisi pradėti iš naujo.

Tad turiu vieną idėją tačiau nežinau ar jūs to norėsite.
Aš sukūriau antrą SNP- kitaip sakant tą patį blog'ą tik kitame tinklaraštyje, arba aiškiausiai pasakius- ką manote, jei SNP blog'as persikeltų su rašytojomis į kitą blog'ą?

Man svarbi normalių žmonių nuomonė- nauja pradžia, gal viskas vyktų geriau?
Manau ištikimi skaitytojai skaitytų blog'ą kuris būtų tik su kitu URL pavadinimu.
Tad norėčiau sulaukti jūsų nuomonių- keltis ar ne?
Aš negaliu apsispręsti.

5 komentarai:

Fashionista Silvija ~* rašė...

Keltis : )

Irma rašė...

keltis. tada bučiau aktyvesnė :)

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Ką aš žinau...

Kristina rašė...

Man tai vienodai, koks skirtumas kuriame blog'e komentarus ir straipsnius juodins nenormalūs anonimai. :////

Anonimiškas rašė...

Anonimų nebejungsiu :DD