Puslapiai

2010 m. rugsėjo 28 d.

Prieš ir po


Labutis ;]*
Taigi iš karto nieko nelaukdama keliu šios dienos prieš ir po dalyves- Marka238 ir Gretyy2.
Šios merginos norėjo išvaizdos ir aprangos prieš ir po.
Tad pradėsiu nuo marka238 išvaizdos.

Prieš- išvaizda buvo gan paprasta, bet miela. Makiažas kaip sakant neperkrautas, tavo stiliui labai tinkantis ir be abejo gražus :)
Po- Na manau ne šiek tiek tave pakeičiau. Pirmiausia pakeičiau šukuoseną ir jos spalvą, toliau makiažą.. Žinai tau tai labai tiko :) Man ypač patiko šešėliai pereinantys iš tamsios spalvos į šviesią :)


Prieš- apranga buvo mano manymu tikrai labai graži :) Ir aplamai ji tiko,tiek prie tavo stiliaus ir tiek prie makiažo (neskaitant šešėlių)
Po- padariau tave paprasta mergaite. Apranga man bent jau labai miela, nors ir paprasta :) Man tai patiko.
Kita dalyvė- Gretyy2.
Pradėsiu nuo makiažo.


Prieš- makiažas manau buvo labai tinkantis prie tavo šukuosenos.. Toks lengvas, skaidrus.. Kaip sakant - nepersistęngei :D
Po- pakeičiau šukuoseną ir jos spalvą.. Ši šukuosena tau iš tie tinka :) Na, o makiažas labai panašus tik, kad darytas iš naujo.
Apranga-

Prieš- man tavo apranga patiko, gan rudeniška, tik su tokia nebūtų šalta? :D Na, o šiaip tikrai nesupratau prie ko tos kojinaitės? Jos tikrai nelabai tinka.
Po- pakeičiau tavo aprangą į šiek tiek šiltesnės dienos :) Spalvos be galo panašios. Sijonas taip pat.. Na jis man tiesiog patiko.
Tai tiek šios dienos prieš ir po dalyvių :)
Tikiuosi ir dalyvėms ir skaitytojams patiko prieš ir po.
Lauksiu komentarų :)

7 komentarai:

Unknown rašė...

As ir noru sudalyvaut ;DD

Call me Fruitini rašė...

as noriu jau seniau buvau rasius Flower_mua

LTU1998 rašė...

Noriu. LTU1998

Anonimiškas rašė...

Oky ;)

Une rašė...

gal galėtum sukelti užsirašiusiųjų sąrašą?

migdolinisDrugys rašė...

Aš ir lkbj norėčiau;] karolinutee

Anonimiškas rašė...

Ok.
Sukelsiu :)