Puslapiai

2010 m. rugsėjo 28 d.

New



Labas rytas. 


Kadangi ši diena man paskutinė.Mano katino dienos baigiasi.Ryt į mokyklą (crry) .Vakar mama sako ,kad šiandien eisiu, žinoma aš prieštaravau ir šaukiau ,kad ne :D Bet poto mama nusileido ir sakė,kad šiandien dar galiu neit. Ohh išsisuksiu nuo Geografijos kontro ;D Ryt parašysių ankstokai,nes ryt tik 5 pam :D

Nu visvien  neįdomu :)

Taigi praeitas dvi dienas nebuvo jokių naujienų, nei naujų rūbų,nei daiktų.. Booring :D

Bet šiandien stardoll'as pasistengė ir įdėjo į starplazą naujus rūbus.Oh, Fudge atsigavo... Seniau stovėdavo su savo senais rūbais...Per puse metų atsirasdavo keli rūbai :DD Dabar dar pridėjo keleta naujų.

Bet , stardoll'as padarė šiokią tokią klaidą vienam rūbui(batams).....


Matot? Batų pavadinimas  "a" .... Juokinga.Dar nei parduotuvės..... Žiopliukai. 

Nauji rūbai gal ir visai nieko...Bet nevisi... 
Timpos - Visai nieko šeip..Priderinti tikrai įmanoma .
Batai...Nu tikri rudeniniai batai. Bet man jų išvaizda nepatinka .Nu spalva dar "pakenčiama",bet išvaizda,sudėjimas....
Megztinis......

Nesšnekėsių,neįdomu.
Bet...... Ar įmanoma? Kažkokia maikutė,14 sd !!
Nesąmonė...


Derinukas.
Na derinuką padariau su ta brangiaja maikute ir timpom.
Na komentarų neturiu ,nes manau prisikabinti turėsite prie ko :)


Jūsų Wik :)
Lauksiu komentarų.
Beje klausimėlis.Ar pirkote ką nors?




4 komentarai:

Edita rašė...

Žinai ką? Esi labai gera, ir įdomi rašytoja, viskas lux. Tačiau man labai nepatinka tai kad vis rašai ,,na''. Tai sugadina įdomuma. O šiaip šaunuolė ;)

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Aš tą pastebėjau... :DDD Taisysiuos ;D

Anonimiškas rašė...

Tas derinys, derinukas tai visai neįdomus, žodžiu šeip sau.Ir bent jau mane tai tas derinių kūrimas užknisa, nes aš nesuprantu kokiu tikslu jie yra daromi

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Vanila - Deriniai ,papildo straipsnį, parodai savo stiliu (na nevisai). .. ;)