Puslapiai

2010 m. rugpjūčio 31 d.

Viso...



Sveiki.
Sveikinu jus su paskutiniąja vasaros diena, nors turbūt reiktų užjausti...
Bet iš tikrųjų rašau kitu reikalu. Iš pavadinimo galite spręsti, kad išeinu iš blogo. Taip, tai tiesa. Bet išeinu ne tik iš jo. Pasitraukiu ir iš stardoll. Neberandu savyje gyslelės, kuri norėtų likti šiam virtualiame pasaulyje. Nors nemažai pasiekiau : pasidariau suite koki
o noriu, susikūriau lėlės įvaizdį, kokio ir svajojau, turiu tiek taškų, kiek siekiau. Man daugiau nebereikia. Jau ir mokslai užgrius, noriu ir draugams daugiau laiko skirti. Na, nenoriu viso romano rašyti, bet tai tik tam, kad suprastumėte KODĖL išeinu. Plačiau, pas mane presentation.
Iš tikrųjų nuoširdžiai man LABAI PATIKO čia rašyti, tai turbūt vienintelis blogas, kuriame radau savo vietą.
Žinoma, nebetęsiu savo rubrikos "Pasikeisk Su Fotoshop'u", todėl atsiprašau visų norėjančių dalyvauti...

DĖKOJU JUMS, skaitytojai, kurie skaitė mano straipsnius, komentavo juos.
DĖKOJU nuostabiajai Monikai, už suteiktą galimybę rašyti.
DĖKOJU rašytojoms, kurios pasitiko į šį blogą draugiškai.




Viso...

Simona / Kulka1112

16 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Gaila. Ką darysi su anketa? :/

Simona rašė...

Jos kol kas niekam neatiduosiu. Kartais galbūt užsuksiu. Kai rasiu laiko, ar norėsiu prisiminti geras akimirkas stardoll'e...

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

:((((((((((((

Fashionista Silvija ~* rašė...

Ne, neįšeik, mum reikia tavęs labai, suprantu kad neturėsi laiko, bet kai nors kada prisėsi, tai labai prašau... :((((((((

Fashionista Silvija ~* rašė...

Prašau labai. :(((

Anonimiškas rašė...

:(((

P.S.-Monika,ar dar negaliu rašyti? Kadangi per Skype nesi tai čia rašau.Yra laisvų vietų kiek matau... :|

milda. rašė...

Ne, ne, ne.
Kodėl ???
Negali būt.
Sima, maldauju neišeik, tu tokia faina ;(
Negali būt, ne...
PASILIK...
Be tavęs blogas, nebus toks, kaip visada....

Ieva rašė...

Mano nuomone, tokia pati kaip tavo. Aš taip pat pasitrauksiu iš Stardoll'o :D

Simona rašė...

Neturiu kitos išeities...likdama bloge būčiau neaktyvi ir veltui užimčiau vietą. Tik retkarčiais sulauktumėte mano straipsnių. Man skaudu iš čia išeiti, bet kitaip jau nebus, nors ir gera girdėti, kad to nenorite...Jūs irgi kada nors atsibusite iš to lėlių sapno ir paliksit stardoll'ą. Visiems kada nors ateis laikas jį palikti, o man jau laikas atėjo...Atsiprašau...

Kristė rašė...

buvai pati geriausia rašytoja (mano manymu), bent jau man tavo straipsniai buvo įdomiausi , na , bet ką dabar , visi kadanors paliksime stardoll'ą ir visus blogus , gi nežaisim jo visą gyvenimą . (:

Simona rašė...

Malonu, kad taip manei. Tiesa, visiems ateis tas laikas...

Fashionista Silvija ~* rašė...

Jope, ateis, bet.... Prie stardoll db esu prilipus todėl šį laiką nemanau....

Anonimiškas rašė...

Mon,atsakyk ko klausiau ;]

Unknown rašė...

Simona, o tu toliau skaitysi šį blogą ir komentuosi? : >

Ineta rašė...

Gaila...

Simona rašė...

SolWė - Manau, kad ir nežaisiu stardoll'o vis tiek kartais užsuksiu į šį blogą. Vis tiek bus įdomu, kas jame vyksta :)