Puslapiai

2010 m. rugpjūčio 30 d.


Sveiki!
Aš rašau trumpai, bet su skubiomis naujienomis.
Šiandien man draugė parašė, kad šią savaitę tūrėtų būti nauja LE.
Taigi nuėjau į klubą stardoll Royality (ar koks ten)
ir pamačiau, kad viena parašė, jog LE kolekcija, ŠIANDIEN!!!
Aš esu sunerimusi, kadangi pinigų mažai, o favoritai kurių norėčiau, tikrai neištems visi iki 200sd. :(
Tikiuosi, kažkas nusipirks iš mano sale'o (jei jį taip galima pavadinti) ;s
Ką jūs manote apie tai?
Moni ;ss

6 komentarai:

Mingailė rašė...

Man ir blogai ,nes visa vasara taupiau ir sutaupiau 500 sd ,o as ne superstar ,neeee ,gal vis del to ne siandien ,praeina kelios dienos nuo spoileriu atsiradimu ir tada atsiranda kolekcija starplazos ,nors siandien pirmadienis... :\\\\

Mingailė rašė...

ir dar kolkas vasara ,o LE kolekcijos buna kekviena sezona ,tai gi ,man atrodo nauja kolekcija pasirodis galbut treciadeni arba savaitgali :DD

Aušrinė ♥ rašė...

Ojojoj.. Turiu 0 sd :D

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Mačiau naujų LE spoilerius.Jie nuostabūūūs:DDDD

Aušrinė ♥ rašė...

Kaip supykau perskaičius, kad jie nuostabūs :/

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Tikrai?