Puslapiai

2010 m. rugpjūčio 30 d.

Negražus - galima priderinti

Laba.
Nuo šiandien pradedu, jau ilgai mano tobulinta rubriką. Tikrai netikėtai DINASTIJA pradėjo vesti panašią rubriką, bet tikrai ne tokią pat ;D
Viskas labai parasta tesiog starplazza'oi yra nemažai negražių rūbų, bet kaip pabandai tikrai galima drabužį labai gražiai priderinti. Toks ir bus mano darbas sukurtis GRAŽIUS, pigius, orginalius derinius su negražiais drabužiais.
Jai turite labai nemėgstamų drabužių rašykite komentaruose iš kokios parduotuvės drabužis,jo tipą (Kelnės, palaidinė ar kita), spalvą, kainą.
Štai jau senokai padaryti mano deriniai su tikrai negražiais drabužiais.

1. Derinys - Vintage
Šiame derinuje nepatrauklus drabužis buvo sijonas. Manu ryškių gėlių ornamentas išryškina, paprastą sijoną.



2. Derinys - Laisvas
Šiam deriniusi pavadinimo nesugalvojau, tesiog manau, kad toks derinys tika daug progų. Negražus drabužis buvo pilka palaidinė. Mano manimu švarkelis "nubraukia" visus palaidinės trūkumus, ir išryškina privalumus.




Na kaip jums deriniai ?
Su kokiu negražiu drabužiu norite kito derinio ?

Jūsų Hailinnn..,*

2 komentarai:

Aušrinė ♥ rašė...

Man negraži yra tokia skrybėlė:
FOLK parduotuvė.
1 psl.
Prieš paskutinė.
Tokia su nutįsusiu kaspinu.

Aušrinė ♥ rašė...

Dar yra baisios kelnės :D
Bisou parduotuvė.
2 psl.
Antroje eilėje prieš paskutinės kelnės.
Tokios mėlynos su kažkokiais taškais.