Puslapiai

2010 m. rugpjūčio 31 d.

Sooooooooory

antuxxxsss

Sveiki :)

Na katik grįžau iš Klaipėdos. Tai šiandien tikrai neparašysių.Nes mano brolio panelė dar tebėra...(hate).
Ryt gal parašysių,bet nesu tikra.Šią savaite gal nesulauksite mano pranešimų ;((( Ir apgailėstauju.
Ryt prasideda košmaras kuris tęsis 9 mėnėsius.Reikia perskaityti (man) knygą ,kurioje liko dar vos ne100 psl...Man šakės.
Tikrai dabar reikia susiimti.Jug jau ryt prasideda mokslų metai.Mokslai eina vis sunkyn ir sunkyn....Manau rašysių žymiai mažiau,nebesilankysių tiek stardoll'e.

Mokykla yra nepankenčiama ,bet naudinga.Nepamirškit to :))


Jūsų Wik.antuxxxsss
Skubu.Gal parašysiųų.

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Košmaras kiek klaidų..

♥EmoGirl♥ rašė...

Reika ją suprasti ji juk skubėjo rašyt nes brolio mergina juk dažnai yar prie interneto. Linkiu gerai mokytis, beje kiek žinau eism i ta pačia mokykla :)

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Žinau...Savo brolio panos negaliu pakęst.Prie kompo visą dieną tik ir sėdi.Gerai,kad naktimis galiu bent trumpam pabūti prie pc:D
Aš mečiau visus blogus kurie asocijuojasi su stardoll,nes tie mokslai mane alina.Pasilikau savo istoriją ir internetinį dienoraštį:D

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Atsiprašau jog tiek klaidų ,jei tu jas Monika matai. (kablelių nedėjau tiesiog skubėjau ir beje rašysenos klaidos jų nematau,nors gal akinuku reikia (man).Taip ,mane taip pat ji užknisa,tiesiog hate'inu.

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Planethypee-kodėėėl nerašai.? ;)

Anonimiškas rašė...

Aš vilniuj klinikoj. Internete per tlf.