Puslapiai

2010 m. rugpjūčio 30 d.

Netikėti LE


Taigi jau į starplazza'ą įkelti naujieji LE drabužiai, parduotuvės dar nėra, bet tarp naujų rūbų jau galime matyti ir LE. Drabužiai labai, labai gražūs. Šioje kolekcijoje labai daug papuošalų. Kainos tikrai nėra labai aukštos. Taigi keliu nuotraukas, atleiskit, kad tarp jų yra jcpTEEN ir dar keli nauji drabužiai.



12 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Yra ir non ss lėę :D

Aušrinė ♥ rašė...

NĖRA JŲ. :/

Ieva rašė...

yra :) paieškoj surasi :)
Jo, juodi batai yra non ss :)
Turbūt tai klaida,non ss- skubėkit įsigyt!

milda. rašė...

Nu juodi batai ir puskojnės ;D

Unknown rašė...

Gražū.

♥EmoGirl♥ rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
♥EmoGirl♥ rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
♥EmoGirl♥ rašė...

Visi rūbai gražūs. BET aš nesu beprotė ir neužsiskainėju ss net gerai ,kad man mama neleidžia leisti pinigų KVAILOMS LĖLYTĖMS.Dar dėl kažkokių nupieštų rūbų reikia leisti tikrus pinigus na tiesiog tai KVAILA. Aš į konfliktus lysti nenoriu, tik sakau savo nuomonę.

Anonimiškas rašė...

Ei,įdėkit kas kokį pranešimą.Jau neaktyvu visai pasidarė...

♥EmoGirl♥ rašė...

Pritariu.

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Sveiki.Matau blogas apsileido.Sory kad neparasiau ,nes buvau isvykusi.Siandien pranesimu nesulauksite.Ryt gal but parasysiu.

Sorry-antuxxxsss

Anonimiškas rašė...

Tai jo. Aš pas gydytojus,tai į blogą rašyt nereikia? Iš karto sakau,Mingailės nepaliksiu. O rašytojų prašau! Sugebėkit kažką parašyt! Negi taip sunku? Naujienų daug,o tinginystė juoda.