Puslapiai

2010 m. rugpjūčio 31 d.

Le kolekcija


Vakar rašytoja jau minėjo, jog atsirado naujieji LE. Oho, įdomu kaip reagavo planethype, teturėjusi tik 200 stardollerus? ( chuckle ) Bet aš ne apie tai. Užsukau į LE parduotuvę ir žvalgiausi po du puslapius kas čia gero. Ir nusprendžiau parašyti kas išpirkta. Pamenate non supersgar batukus už 75 sd? Jie vis dar tėra non ss, tik viena problemėlė - juos išpirko. Bet adminai vis dėl to buvo truputuką dosnūs - turtingos non ss lėlės galėjo nusipirkti dailius batukus ir pėdkelnes iki kelių. Nieko nepirkau, nes buvau tuščiomis kišenėmis. Štai, ir jūs apsižvalgykite po du puslapius. Truputuką juodai užbraukytos kainos yra išpirktos.

4 komentarai:

Fashionista Silvija ~* rašė...

O tu nepatikėsi kaip aš regavau turėjus te 26 sd :D Nusipirkau pati pygiausia daiktą, pirštinaites, bet nors kažkas,kažkas... :D

Unknown rašė...

Dar yra už 25 sd kaukė tokia. : >
bet aišku pirštinaitės gražesnės. : DDD

Anonimiškas rašė...

Tai va dar šnd prisipirkau. Nusipirko iš sb. :D

Fashionista Silvija ~* rašė...

Man irgi gražesnės. :D Nes man tos kaukės neprie širdies :D