Puslapiai

2010 m. liepos 30 d.


Sveiki, vėl. Na, niekas nieko neatsakė į mano kalusimą. TAi pati pagalvojau, ir nusprendžiau viską viską. Bus naujų rubrikų. Kuriose dalyvausite jūs. :)
senos mano rubrikos:
1. Įdomios šukuosenos
2. Kaip pasidaryti gražų albumą?
3. Įdomūs rūbai.
4. Skubu, skubu karštos naujienos.
Naujos rubrikos.
5. 5 makiažai 5 žmonėms ta pačia tema.
6. 5 aprangos 5 žmonėms ta pačia tema.
Labai panašios rubrikos, taip? :) Kaip jos ,,vyksta? Abi yra tos pačios. Na, pagal išsiuntimą ir pan.
Parašot per stardoll, į mano anketą Prettnes, savo stilių. ne, ne tai kaip tu rengiesi. tarkim, Hawaii, Blollywood, kino žvaigždės, ir panašiai... Jeigu bus penki vienodi stiliai - jų ir darysiu. paskui, kurie užėmė ,,antrą vietą'', padarysiu jiems, ir paklausiu tų, kurie nori aprangos tuo stiliumi. Nereikės jums nieko rašyti į elpaštą. štai, pavzdys, arba kaip aiškiau viską daryti.
1. Į stardoll paieškos laukelį įvedade mano niką - Prettnes .
2. Susirandate mano guestbook'ą, ir parašote - Makiažas tema -parašot savo sugalvota temą- Stardoll news planethype. O jeiug norite aprangos, vietoj žodžio ,,apranga'' rašote makiažas.
3. Išsiunčiat. Ir aš lauksiu jūsų prašymų, lbai labai labai stengsiuos. a taip, nepaminėjau tokio dalyko -
Ne jūs, o aš aprengsiu jus. :)
Silvija.

Komentarų nėra: