Puslapiai

2010 m. liepos 30 d.

Dėl 1-os rubrikos.



Sveiki, dar kartelį.
Šįkart rašau, norėdama parodyti jums pavyzdį, kaip daryčiau Rubrikoje nr. 1.
Plačiau apie rubriką http://stardollnewsplanethype.blogspot.com/2010/07/labas-vakaras-siandien-stipriai.html
Taigi, netempdama gumos, jį parodysiu :

Čia - mano lėlė. Tikiuosi, kad jums patiks mano sukurtas pavyzdys. Taigi, jeigu norite šios rubrikos - tuomet balsuokite. (tam pačiame puslapyje kurį nurodžiau šiek tiek aukščiau) :)

P.S. Būtų įdomu sužinoti jūsų nuomonę apie mano darbą komentaruose :)

P.P.S. BALSUOTI UŽ RUBRIKĄ GALITE IKI 2010.06.31 , 14 val.

P.P.P.S Balsuoti galite eidami į http://stardollnewsplanethype.blogspot.com/2010/07/labas-vakaras-siandien-stipriai.html



Dėkui.
Simona / Kulka1112


11 komentarų:

♥♥♥Citrina♥♥♥ rašė...

Grazu visai :) tik nosis keistai atrodo (sorry) seip viskas coll ;D

Anonimiškas rašė...

Gražu WOW O_O

Simona rašė...

♥♥♥Citrina♥♥♥ - Dėkui už kritiką. Galbūt šiek tiek per tamsi, reikėjo blankesnės. Kitą kartą pasistengsiu į tai atsižvelgti :)

Kwick_LT - Labai ačiū :)

Aušrinė ♥ rašė...

Gražu! :}

Kamile rašė...

Ei , kokia čia programa , aš VISUR jos ieškau ???

Ineta rašė...

Gražu.

P.S. Tu gavai mano žinutę stardoll'e?

Simona rašė...

svile2 - dėkui, malonu, kad patinka :)

Kamile - Fotoshop'as visagalis :D

Ineta - Dėkui. Jokios žinutės iš tavęs negavau...Gal pabandyk vėl atsiųsti?

Ineta rašė...

Išsiunčiau...

♥♥♥Citrina♥♥♥ rašė...

Simona♡(Kulka1112)- tikiuosi neizeidziau

♥♥♥Citrina♥♥♥ rašė...

sorry del to ka buvau pasakius as pati juk taip graziai nemokeciau...

Simona rašė...

♥♥♥Citrina♥♥♥ - Viskas juk gerai. Kritika - sveika. O man patinka, kai sulaukiu ne vien pagyrimų, bet ir kritikos. Juk, tai dar spyris tobulėti :)