Puslapiai

2010 m. liepos 31 d.

Kaip susikurti gražų banner tavo blog'ui?

Taigi daugelis rašome blog'us,tiesa?Na ir reikia gražaus
bannerio ar paveikslėlio tavo blog'ui.Šį kartą
kaip pavizdį paiimsiu SNP blog'ą ir jo spalvas.
Blog'o spalvos:
Žydra,
Šviesiai mėlyna.

Ką daryti?
Per internetą įsijunkite adresą:
http://www.mybannermaker.com/

Jeigu norite didelio paveikslėlio jūsų blog'ui rinkitės Pop-under [720x300] arba Monter banner [728x400] dydį.Aš pasirinkau Pop-under.
Tada spauskite Background.Pasirinkite žydrą ir mėlyną spalvas (Aišku jeigu jūsų blog'as kitos spalvos tai nesirinkite šių nes aš darau pagal šio blog'o spalvas).Jeigu norite įkelkite savo paveikslėlį.Patartina be užrašų.
Eikime toliau pasirinkdami Text.Nusistatykite šrifto dydį.Jeigu norite galite pridėti papildomų užrašų.Aš pridėjau kelis užrašus tai:
"Stardoll news planethype" ir "Visada jusu".
Na jei norite rėmelių spauskite Border.Galite pasirinkti spalvą ir nustatyti jų storį.Na tęsiame šį straipsnį ir keliaujame prie Effects.Aš nustačiau efektą Glitter.Nuo šio efekto jūsų banneris žibės.Paskutinis žingsnis Save.Išsaugokite bannerį ir įkelkite jį į savo blog'ą.Dar mano vienas patarimas.išsaugoję bannerį jūs su picasa jį apkirpkite dėl to kad apačioje yra papildomų užrašų.Su jais banneris atrodys negražiai.Neužmirškite REIKIA BŪTI PRISIREGISTRAVUSIAI.Arba spauskite dešiuoju klavišu ant nuotraukos ir pasirinkite save to...

Štai mano gautas rezultatas:
(neapkirptas)





Austėja.

Komentarų nėra: