Puslapiai

2010 m. liepos 31 d.

:)



Sveiki :)Balsavimas už vieną iš mano siūlomų rubrikų jau BAIGTAS.
Rezultatas :
1. Rubrika - 79%
2. Rubrika - 21%

Taigi, pasirinkote 1-ąją rubriką. Tiesa, dar vis laužau galvą dėl pavadinimo. Niekaip nešauna į galvą įdomių ir originalių minčių dėl pavadinimo. Todėl, jei turite įdomių idėjų, kaip pavadinti rubriką - parašykite komentaruose. Žinoma, jei vėl būčiau Superstar, padovanočiau dovanėlę, bet bet bet... Kad ir kaip bebūtų, būsiu labai dėkinga, jei išreikšite savo idėjas ir mintis apie pavadinimą :)

TIEMS, KURIE NORI DALYVAUTI RUBRIKOJE.
Jeigu norite, dalyvauti rubrikoje - parašykite į mano GB (Guestbook'ą). Žinoma, galite man parašyti ir privačiai :)

Gavau vienos merginos prašymą, dalyvauti mano rubrikoje. Tai Chanel12372 .
Štai ir jos MeDoll pakeitimai :

PRIEŠ :PO :

Pakeitimų daug.
  • Plaukai. Tai turbūt pats didžiausias pasikeitimas. Jų spalva ir forma visiškai tapo kitokia. Manau šiai žaliaakiai (taisyklingai parašiau?) šie plaukai - kaip tik :)
  • Akys. Prieš pasikeitimus jos buvo rudos. Po pakeitimo - žalios. Kadangi, su chanel12372 bendravome, ji norėjo būtent žalių akių. Jos noras - man įsakymas ;D
  • Oda. Po pasikeitimo išryškėjo veido bruožai. Manau, atrodo tikrai gana tikroviškai :)
  • Nosis. Jos pasikeitimas nėra didelis ir labai gerai matomas. Kadangi, dėl pavyzdžio nosies gavau šiek tiek kritikos, ji man pravertė šįkart. Todėl, labai neišryškinau nosies :}
  • Makiažas. Tokį galima pasidaryti ir per stardoll, naudojant baltą ir juodą akių pieštukus, bei juodus ir baltus šešėlius. Na, bet aš jo per stardoll nedariau. Išrinktas makiažas - Chanel12372 prašymu :)
  • Aksesuarai. Nedėjau jokių auskarų ar galvos aksesuarų, nes mano manymu, plaukai ir taip kaip aksesuaras atrodo :D Bet man pasirodė, jog kaklas šiek tiek per tuščias ir norėjosi ko nors daugiau... tam tiko mielas kaklo papuošalas. (pati jo nedariau) :)
Na, o čia priminimui :D
TIEMS, KURIE NORI DALYVAUTI RUBRIKOJE. Jeigu norite, dalyvauti rubrikoje - parašykite į mano GB (Guestbook'ą). Žinoma, galite man parašyti ir privačiai :)

Tikiuosi jums patiko. Laukiu komentarų :)

Simona / Kulka1112

2 komentarai:

♥♥♥Citrina♥♥♥ rašė...

nuostabu :D as taip nemokeciau

Simona rašė...

♥♥♥Citrina♥♥♥ - Labai ačiū. Tam reikia daug laiko, kantrybės ir pastangų :D