Puslapiai

2010 m. birželio 30 d.

Konkursas!

Sveiki vėl ,
Va , sugalvojau surengt konkursą .
Jame reikės aprenkti savo MeDoll ( galit ir starplazoj ir kur norit ) ir kuo panašiau save aprenkti tikrovėje . Na konkursas man dar tikrai neregėtas .. Taigi , bus keli etapai ( priklauso nuo dalyvių skaičiaus ) . Galvos galit ir nefotkint , nereik man jos , man svarbu tik apranga . Per kiekvieną etapą kris po vieną merginą . Etapai visur bus vienodi , tik kiekviename etape kesis temos ( nuo lengviausios iki sunkiausios ) . O kolkas iš pradžių be temos , svarbu , kad aprengtumėt kuo panašiau ir kuo gražiau aišku.
Prizai :
Laimėtojai atiteks 40sd .
Vertinimas :
Keturių asmenų komisija ( jos dar nesurinkau , bet kai patvirtins mano pakvienimus teisėjaut tada aprašysiu ir parodysiu Jums Juos )
Kur siųsti ? :
Man į el.paštą kkriste01@gmail.com

P.S: galima siųsti iki liepos 19 d, nes aš biškį išvažiuoju , beje nabus ir mnao pranešimų , tad iš kart pranešu. Jau nuo rytojaus gali nebūti mnao pranešimų , nes tvažiuoja mano pusbrolis su kuriuo reik pastoviai užsiimt, tai gal dar rasiu kokią minutėlę prie pc prieit , tai būtinai parašysiu .


Tad sėkmės dalyvaujant , tikiuosi kasnors dalyvaus . :)
Kas neaišku klauskit komentaruose .
Kristė :**

Komentarų nėra: