Puslapiai

2010 m. birželio 30 d.

Dėl rubrikų

Hey hey hey :D
Va , atkeliauju su nauja rubrika .
Ir dar pakartosiu rubrikai ''Patarimai'' , nes negavau nei vieno laiško .
Kartoju : Siųskite savo MeDoll ( galit ir makiažą ir aprangą ) ir aš Jums patarsiu ką galima pakeist , pridėt , atimt ! 
O štai mano nauja rubrika , kuri pakeis stardoll/real , nors balsų buvo daugiau už , bet komentarai buvo prieš , tai ... Vis dėl to , kad kažkas nepasijustų kopijuojamas , pakeisiu tą rubriką . :)
O mano nauja rubrika bus : ''Gražios kambario detalės'' , gal pavadinimas nevykęs , bet ... Čia aš rašysiu apie visokiausias yvairiausias gražias ir orginalias kambario detales , t.y. kaip jas pasidaryti . Tikiuosi Jums patiks . Nemačiau dar tokios rubrikos , bet kas dieną nepažadu jos parašyti . Komentuokite šią rubriką , kaip ji Jums ? Gal kas nors netaip ? Nebijokite išreikšti kritiką , aš jos nebijau , pasitaisysiu . :)

Kristė :**

Komentarų nėra: