Puslapiai

2010 m. birželio 30 d.

''Gražios kambarių detalės'' - papildomas kambarys

Ir vėl labas :D
Na va , mano pirmas straipsnis su šita rubrika , tikiuosi nebus prisvilęs . :D
Prodysiu kaip pasidaryti papildomą kambarį ( kaip aš vadinu :D ) , pasirinkau todėl , kad pati tokius turiu du , taip , kad parodysiu ir pavyzdžių Jums . :)

Va , maždaug taip atrodo papildomas kambarys .

ŽINGSNIAI

1 žingsnis . Ant tuščios sienos padėkite langą , bet jis turi būti nuo viršaus iki apačios lubų ir grindų ( nors nebūtinai , jei norėsite mažesnio kambario , dėkite mažesnį ) . Mano manymu labiausiai tinka šitas langas , nors galite nebūtinai langą dėt . Galite ir iš DIY parduotuvės ten kur tie keturkampiukai su raštais būna dėt . Čia pasirinkimo laisvė iš tikro . Nuo 1 - ojo žingsnio priklauso Jūsų kambario dydis .

2 žingsnis . Šiame žingsnyje Jūs turite pasidaryti grindis . :) Galite taipogi iš kokios norite medžiagos . Aš tai visada darau iš lentučių . Tai va , sudėkite lentutes ( ar ką Jūs ten renkatės ) ant lango taip , kad langas atrodytų , jog yra per visą sieną . Palangę kaip norit , galit palikti galit ir ne . ( Aš šiuo atveju palikau , nors taip tai nepalieku . :D Bet aišku gal Jūs ne langą darėte , tai tada nesirūpinkit dėl tos palangės ) .

3 žingsnis .  Dabar turite padaryti kaip ir rėmelį kambariui . Aš vėl darau iš tokios pačios spalvos lentelių , bet jei jūs vėliau nedėsite užuolaidų , tai patariu dėti kitokią spalvą , kad ji skirtųsi nuo grindų ir dar , jai nededate užuolaidų , Jūsų lentelės ( nebūtinai lentelės , taipogi kokia norit medžiaga ) turėtų truputį daugiau išsikišti ant žemės , kad atrodytų jog jos arčiau . :)

4 žingsnis ( nebūtinas ) . Šis žingsnis tik tiems , kurie deda užuolaidas . Tai net nėr ką aiškint , tik uždedi užuolaidas ir vuolia , kambarys paruoštas , tik reikia daiktų .

5 žingsnis ( pabaiga ) . Na va , ir viskas . 5 - ąjame žingsnyje tik sudedat baldus savo pasiringto kambario . :) Aš kaip matot dariau miegamajį . Na , o Jūs darykite ka norit ( drabužinę , virtuvę , dušą , tuoletą :D ) .


Mano manymu pasidaryti papildomą kambarį labai paprasta , o štai dar vienas kambariukas , kuris ''stovi'' pas mane . :)
Kaip matote , vėl su langu , tik šį kart aš jį ''pasiėmiau'' nuo interjero . Nebėra užuolaidų , bet storesnis ''apvadas'' , o ant jo visokie paveiksliukai . :) Čia kaip matote susikūriau jaukų ( gal kitiems ir nelabai :D ) kambarį pasisėdėjimui .

Tikiuosi Jums patiko . Komentuokit . :]
Kristė :**

3 komentarai:

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Fainai :))

Orbit* rašė...

Labai faina!

Kristė rašė...

dėkui . :))