Puslapiai

2010 m. spalio 31 d.

Norėčiau paklausti, apie ką man rašyti?
Ar rašyti gyvenimo straipsnelius ar aukštosios mados? Gal žinot įdomių rubrikų?
Prašau atsakykit,nes aš esu pasimetus. Mano dienoraštis jums nepatinka,tai man grįžti prie FASHION žurnalo?

Silvija.

3 komentarai:

Vilija. rašė...

manau būtų įdomu išgirsti patarimus apie draugystę (galbūt straipsnį paremti savo patirtim) . ? kaip surengti vakarėlį, ką daryti, kokių linksmų žaidimų... ką veikti, kai lyja lietus.. kai šalta.. visko galima prigalvot, manau atsisakyk savo dienoraščio, įsijunk savo fantaziją ir parašyk ką nors įdomaus. : ))

Kristina rašė...

Aš norėčiau straipsnio kaip būtų galima pasidaryti gražiai prezentaciją

Fashionista Silvija ~* rašė...

Kristina - Aš atvirai tai nemoku prezentacijos gražios padaryti :DD
Vilija - Pasistengsiu ;)