Puslapiai

2010 m. spalio 31 d.

Nauja rubrika.


Labas. Šendien buvo nelabai gera dienelė, tad po remonto, kuris vyko šendien, besitvarkydama radau seną apdulkėjusi rubrikų lapelį kuriame seniai buvau susirašiusi sugalvotas rubrikas ;D Tad paskaičius, darysiu daug rubrikų, o čia pirmoji iš to lapelio. ''Derinukai Non SS exsclusive ''
Ką tai reiškia?
Derinukai bus dviejų rušių.
1. Pigusis Derinukas
Tai bus padarytas gražus,pigus derinukas. iki 20 sd.
2. Brangusis Derinukas
Bus padaryta iš brangesnių, gražesnių drabužių. iki 40 sd.
Tad rašom i komentarus. Norite? :)



xoxo
IRMA.

8 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Labai daug klaidu

del manes gali vest sia rubrika gali ir nevest

Romulis911 rašė...

Ir tavo komentare daug klaidų ;D

Fashionista Silvija ~* rašė...

Atleisk,bet aš prieštarauju :)
Aš vedu rubriką non ss deriniai.

Fashionista Silvija ~* rašė...

Ne šendien o Šiandien

Irma rašė...

o man sakė kad nevedi.

Irma rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Fashionista Silvija ~* rašė...

Irma - Kas tau sakė? :D Aišku kad vedu.

Anonimiškas rašė...

jo jo ėmėm ir patikėjom kad radai po remonto ta lapeli tiesiog tu nukopijuot nori, ir tikrai ši rubrika ne tavo sugalvota. romulis911 - kur tu klaidas matai juk čia aš tik rašiau be LT raidžių