Puslapiai

2010 m. rugsėjo 28 d.

Su nemokamais rūbais







Laba.
Šindien pradedu naują temą "Su nemokamais rūbais". Šioje temoje išvysite vis po 3 derinius us tam tikru nemokamu drabužiu. Manu ši tema vertinga, nes ne visada randi ką priderinti, prie nemokamo drabužio. Manau ši tema jums padės.
Rubriką pradedu..
Šios dienos drabužis :
Tiesą sakant, man ši palaidinė negraži.. Bet manau mano deriniuose ji atrodo tikrai gražiai.

Štai mano deriniai :
Na man jie visi panašūs..

1 Derinys - Priderinau baltą BASIC sijoną aukštu liemeniu, Taškuotą diržą ant lemens, Baltus clogs'us su kaspinėliu, baltą delinukę. Vasariškas, paprastas derinukas, manau tikrai tiktu kaip šilčiau ;DD Tai gali būti ir kasdieninis ir proginis derinys..

2 Derinys - Priderinau pilkus, švelniai languotus šortus aukštu liemeniu, pilko atspalvio batelius su juodais suryšimais, taškuotą diržą, ir aksinę apyrankę. 1 ir 2 deriniai man kažkuom labai panašūs, manau labai didelį panašumą kelia palaidinė ir diržas ;DD

3 Derinys - Priderinau Džinsinį sijoną,violetinę delinukę, auksinę apyrankę ir juodus batelius. Šis derinys skiriasi labiausia, tai vienintelis derinys kurio sijonas nesiekia liemens. Mano manymu, šis derinys toks kasdieninis, į mokyklą. Šiame derinyje labai ryškūs eksesuarai : Delinukė ir Diržas ;DD

Man labai svarbi jūsų nuomonė..
Ar tęsti šią temą, ką galėčiau pakeisti ?

Hailinnn..,*
(Hug)