Puslapiai

2010 m. rugsėjo 30 d.


Man reikia jūsų pagalbos..
Gal kas nors iš skaitytojų žino, kaip pasirinkti kitokią pranešimo rašymo išvaizdą? (nemoku paaiškint) :|
Nes man paveikslėlių tiesiog nekelia,o kortelę kopijuoju per URL.
Prašau padėkit.. Kompą tiesiog sienon dėt noris ;D

9 komentarai:

milda. rašė...

Virš ten visokių raštų pasirinkimų, spalvų ir pan. yra pasirinkimas Sukurti ir Redaguoti Html tai pasirink sukurti tada turėtu leist, jai taip supratau tavo bėdą ;DD

Anonimiškas rašė...

nee. Man neužkrauna paveikslėllių.

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Neikelia paveiksleliu?

Sakau,man ir kartais neikelia.Padaryk senaji kelimo buda,gal tada kels

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Neikelia paveiksleliu?

Sakau,man ir kartais neikelia.Padaryk senaji kelimo buda,gal tada kels

Anonimiškas rašė...

Kaip jį padaryt?

milda. rašė...

Arba pabandyk su URL ;DD

Anonimiškas rašė...

Bet iš kur man ištraukt tas prieš ir po?!

milda. rašė...

Įkelk ft. į kitą psl. ir nukopink URL ;DD

Fashionista Silvija ~* rašė...

Atsidaryk Microsoft Word Document.
Paskui eik ten kur įkeltos prieš ir po nuotraukos ir visas nukopijuok,toliau grįžk į Microsoft Word Document ir iklijuok paveiksliukus paskui nusikopijuok iš Microsoft Word Document tuos pačius paveiksliukus...
Toliau eik į naujas pranešimas ir iklijuok ką nusikopijavus.
Man tai visada padeda ;)