Puslapiai

2010 m. rugsėjo 30 d.

Konkursas


Sveiki.
Tai štai rezultatai :


Taigi...

Laimėjo psyxotic.
Sorry ,bet dovanėlės negaliu padovanot... Nes viskas ss ,tik keksiukai kuriems jie visai atsibodę.
Aš įvertinsiu cg,scenery,albumą 5/5 :)

Ikiukas :)

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Gerai čia ne bėdų turgus , bet klausiu jūsų visų patarimų.
Aš esu Gabrielė ir einu į septinta klase , mūsų klasėje visi nedraugiški , o ir šeip nei klasėje nei kitur neturiu draugų. Tai va papasakosiu kaip žiaurū būti mokykloje:
Manės nemėgsta mergaitės nžn kodėl.. ir bernai mane parvardžiauoja labai skaudžiais keiksmais ,kad net verkt noris, auklėtojai sakiau ,bet nepadėjo , o tėvams labai bijau sakyt ,kad nesijaudintu ir pan. patarkit ką daryt verkiu visa dieną jau galvoju apie savižudybę...

Anonimiškas rašė...

Nedaryk to.

Music of Rosii. rašė...

Nebūk durna. (atsiprašau už šį žodį) Pasakyk tėvams. Gal jie pagalvos ką nors padarys ar perkels į kitą mokyklą ar klasę. Na, čia mano patarimas. Ir neverk. Būk stipri. : ))

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Pas mus mokykloj irgi yra tokia Veronika,kurią klasiokai pravardžiuoja,o jis bėga iš pamokų.Bėgt tau nepatarčiau,savižudybė-beprasmė.Pakalbėk du tėvais jie turėtų tikrai atsižvelgti į tai.

Call me Fruitini rašė...

Butent kodel jie taves nemėgsta? Gal esi tylenė? O gal pasikėlus?

Anonimiškas rašė...

Tylene na nezinau o su bendraamziais sunku rasti bendra kalba...
as bijaju sakyti baisu...