Puslapiai

2010 m. rugpjūčio 29 d.

SNP savaitės mergina

Sveiki ;)
Taigi einu prie pranešimo temos- SNP savaitės mergina.
taigi rytoj pirmadienis- nauja savaitė.. Ir.. Skelbiu šios rubrikos pradžią!
Ką reikia daryti?
1. Norint dalyvauti į komentarus parašykite savo nick'ą.
2. Aš visas užsirašiusias šiandien ir rytoj,kol priesiu prie kompiuterio suskirstysiu. Savaitėje bus po 7 merginas.
3. Rytoj psakelbsiu dalyves. Nuo rytdienos kiekviena šios savaitės dalyvė turės derinti aprangą prie makiažo, arba makiažą prie aprangos.
4. SNP savaitės mergina bus žinoma sekmadieniais. Mes su rašytojomis pas jus lankysimės (tikiuosi lankysis visos) ir spręsime kartu. Aišku, jei kelios nesilankys tai nieko.. Bet pagrinde viskas priklausys nuo jūsų ir manęs.
5. Kiekvieną dieną bus parašyta nauja aprangos-makiažo tema. Pagal ją jūs tūrėsite viską suderinti. Aš fotografuosiu.

PrizasPirmiausia su nugalėtoja bus parašytas interviu, kurį imsiu aš.
Tuomet, ji bus šone įdėta, tiesiog, kad paspaudus nusvestų pas ją.
Nusiųsiu dovanėlę.


Svarbu!Dalyvauti gali visos.
Viską darykite iš savo turimų daiktų! NIEKO NEPIRKITE DĖL KONKURSO!

Taigi registracija...

PRASIDEDA!

16 komentarų:

Ugnė rašė...

Aš dalyvauju ;D LowTwilightSaga

Fashionista Silvija ~* rašė...

Dakyvauju, Loginas:Silvuzis.

Anonimiškas rašė...

Noreciau ;DDD per sd esu "OrangePukelis"

Kristė rašė...

Dalyvauju - Kristifini

Karolinąą rašė...

Dalyvauju Ivetulia_

Coffee.. rašė...

Dalyvauju angeliuke9988

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Dalyvauju zuiQis

Niekas rašė...

dalyvė ir aš - mazytea_lelja

Eden rašė...

Zivilte :)

Unknown rašė...

Dalyvauju - Gumute888

Diamond.♥ rašė...

Ledine333

Gabija rašė...

varliukas1998

Aušrinė ♥ rašė...

Dalyvauju:

svile2 ♥

Call me Fruitini rašė...

Noriu Flower_mua

♥..Виктория/ViKtoriJa..♥ rašė...

dalyvauju Vikit14

Anonimiškas rašė...

Dalyvė ladykizyte