Puslapiai

2010 m. rugpjūčio 29 d.

Nauja rašytoja

Jeigu tikėjotės kokios populiarios rašytojos, tai klystate. Labai klystate. Aš esu paprasta stardollo žaidėja, beveik niekeno nežinoma ir turiu labai mažai starpointų, todėl nesu populiari kaip kukla112 ar Planethype. :) Na, aš esu Amzina_Lele. ( be taško ) Išprašiau Monikos ( planethype ) būti šio blogo rašytoja savaitei bandomajam. Esu anksčiau čia rašiusi, bet palikau, nes man tėvai užkrovė kalną darbų ir neturėjau vis laiko čia rašyti. Bet dabar artėja ruduo ir vis susirandu daugiau laiko prisėsti prie kompiuterio ir vadintis rašytoja. : } Tikiuosi, kad nepeiksite mano įrašų ir galėsiu čia pasilikti ne tik savaitei, bet ir ilgiau. :)
Mano trumpa dosjė ir mano lėlė Amzina_Lele. ( atleiskite už nevykusią grafiką )

4 komentarai:

Simona rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Simona rašė...

Norėčiau pataisyti. Aš nesu populiari. Pagal ką tu tai nustatei? :) Ir mano nick'as ne kukla112 ,o Kulka1112 .
Linkiu sėkmės, rašant į blogą. :)

milda. rašė...

Sekmės rašant.

Unknown rašė...

Kulka1112, atsiprašau už klaidą, labai skubėjau rašydama, nes užpuolė toks antplūdis. :) Na, aš manau, kad tu populiari ir tiek. Tiesiog daug kas to nepripažįsta. :) dėkui.
Milda,ačiū.