Puslapiai

2010 m. liepos 31 d.

Nauja


Kaip man smagu kad net 18 balsų buvo kad aš pasilikčiau tačiau apie 20 balsų nenorėjo rubrikos SNP Programa.Na jei viską gerai apgalvojus tai tikrai rašau nesąmones bet dabar pradėsiu labiau rašyti apie Stardoll'ą tai gal pasitaisysiu :) Ir mano pranešimų nesulaukiate dažnai nes kompiuteris mano užlūžo o aš sėdžiu prie tetos tad inai visada beveik būna kompą užsėdus :D Na norėčiau jums kelias rubrikas pasiūlyti o jūs komentaruose išsirinkite kelias okay? :)

1. Rubrika - Žvaigždžių makiažas Stardoll'e
2. Rubrika - Geriausia prezidentacija
3. Rubrika - Stardoll'iečių nuomonė apie...



Apie rubrikas:

  1. Įdėsiu žvaigždžių makiažą real ir per Starplazą jį atkartosiu ir abi nuotraukas įkelsiu čia galėsite patys pamėginti pasidaryti žvaigždžių makiažą :)
  2. Rinskiu geriausią,įdomiausią prezidentaciją Stardoll'e.Aplankysiu tik lietuvius.Geriausios prezidentacijos autorei įteiksiu dovanėlę- Hi cupake.
  3. Darysiu apklausą Stardoll'e.Klausinėisu ką jie mano apie tai ko jų paklausiu o kiekvieną dieną klausimai keisis.


Ką manote?

2 komentarai:

Aušrinė ♥ rašė...

3 rubrika yra šiaip mano daryta anksčiau SIBY blog'e :]

Anonimiškas rašė...

Nežinojau nes tokio blog'o neskaitau.