Puslapiai

2010 m. rugpjūčio 1 d.

:)


Labas rytas suraitytas :D

Vakar "užfiksavau" 13 panelių, kurios nori dalyvauti šioje rubrikoje. Labai jums ačiū, už tokį susidomėjimą. :)

Taigi, tęsiu savo rubriką "be pavadinimo", kuris dar galvojamas. Nori prie prisidėti ir tu? Rašyk ir liek savo idėjas mano GB (Guestbook'e) arba tiesiog privačia žinute. Būsiu dėkinga :)
Taigi, daugiau apie pavadinimą nešnekėsiu. Tiesiog, jis tapo mano galvos skausmas.

Vakar, padariau šiek tiek daugiau darbų, negu vakar įkėliau. Tiesiog, nenorėjau labai "užkimšti" blogo. Šiandien, turėtumėte pamatyti dar 2 lėlių pasikeiti
mus su Fotoshop'u - visagaliu :)

O Štai ir pirmoji lėlė. Tai Deiimy .

PRIEŠ :

PO :
Pakeitimai :
  • Plaukai. Manau, radau labai tinkamus, gražius plaukus šiai lėlei. Kadangi, lėlės oda - ruda. Nusprendžiau, kad reiktų ir rudų plaukų. Man jų forma ir spalva pasirodė labai graži :)
  • Akys. Akys... akutės... ir vėl rudos. Turbūt, jau pastebėjote, kad dažniausiai dedu rudas akis. Bet šiuo atveju, jos labai tiko. Prižadu, kita lėlė nebus su rudomis akytėmis. :D
  • Lūpos. Radau gražią spalvą, derinčią prie odos bei šešėlių spalvos. Bandžiau jas padažyti kruopščiai. Tikiuosi tai pavyko. :)
  • Šešėliai. Nenorėjau rinkti ryškių šešėlių. Išrinkau rudus šešėlius, nes kiti mano manymų, būtų visiškai netikę ir nekaip atrodytų...
  • Nosis. Paryškinau nosies kontūrus. Manau, man tai išėjo geriausiai iš visų mano bandytų kartų. :)
  • Aksesuarai. Mano akis užkliudė labai tinkantis prie šios lėlės aksesuarų komplektas. Tai stačiakampio formos auskariukai ir toks pats kaklo papuošalas. Tai pagyvino lėlės išvaizdą :)
Manau, Deiimy sumoteriškėjo :)

Tikiuosi jums patiko. :)

Simona / Kulka1112

5 komentarai:

♥♥♥Citrina♥♥♥ rašė...

wow kaip grazuu :D

Paddlewaddle123 rašė...

aš norėčiau dalyvauti prieš ir po.
Paddlewaddle123

psyxotic rašė...

norėčiau dalyvauti :)

Simona rašė...

♥♥♥Citrina♥♥♥ - Vėlgi labai ačiū :D

Paddlewaddle123 ir psyxotic - Jūs jau sąraše. Tik perspėju, kad teks palaukti, nes norinčių - daug :)

Dy;)~* Deiimy!! (stardollnaujienosss.blogspot.com) rašė...

Ačiū labai gražu :)