Puslapiai

2010 m. gegužės 27 d.

Sveiki :} Taigi atsiprašau jog vakar neparašiau absoliučiai nieko.. Buvai prie kompiuterio nuo 22.00 iki 0.00 tačiau žiūrėjau filmą, internete buvau tik palikusi stardoll'ą.. Taigi nelabai turiu naujienų :D Nieko naujo starplazoje, minishop'e.. Turbūt stardoll'o administracijai atostogos :D
Taigi manau šiandien aprašysiu vieną tokią vagilę, tačiau jokių įrodymų nekelsiu.. Pirmiausia aš nemanau, kad ji yra gan pavojinga, bet..
Taigi manau, daug kas jog užsidirbtų starpoint'us kuriasi naujus email'us, kviečia į juos narius.. Taigi aš irgi taip padariau. Susikūriau anketą tu_nusisypsok, tačiau po kiek laiko ją iš niekur nieko pavogė.. Pirmiausia aš nesuprantu, iš kur ją sužinojo? Taigi ji buvo prisijungusi prie čhat'o.. Parašiau labas ir t.t. Na tai rašau, kam tu pavogei šią niekam tikusią anketą? Rašo, jog pavogė todėl, kad liktų švarus(-i) vogdama anketas, iš šios anketos, o ne iš kitos - savo tikrosios.
Taigi viena mergina buvo nuo jos nukentėjusi - Donata_11_30.. Taigi ji man papasakojo kas atsitiko..
Pirmiausia tu_nusisypsok ją pakvietė draugauti.. Vėliau įtikinėjo, kad gali padaryti stardoller'ių tiek kiek ji nori.. Pasakė įrodys taip, kad ji nusipirks daug daiktų iš starplazos... Na nusipirko, ir ji patikėjo.. Dabė slaptažodį, tačiau po penkių minučių išėjo iš anketos ir bandė įeiti.. Tačiau, aišku neįėjo.. Na, tai kadangi ji mano gera draugė, papasakojo kas ivyko ir aš jai padėjau ;] email'as buvo pakeistas, tačiau, kai pakeičia atsiunčia į buvusį email'ą tokį lyg ir patvirtinimą, jei pavogia anketą, kad būtų email'ą grąžinti atgal.. Taigi dabar viskas gerai..
Taigi pasisaugokit jos! Ir žinokit ten ne aš! Jei susigrąžinsiu, būtinai pranešiu :]
Tai tiek..

Komentarų nėra: