Puslapiai

2010 m. balandžio 25 d.

Taigi dabar nusprendžiau- kiekvieną dieną po tokį naujovišką bent jau aš su rašytojomis per susirinkimą sugalvojome dalyką - kiekvieną dieną jūs žinote būna nauji nugalėtojai. Taigi aš darysiu taip. Catwalk'e yra net nežinau dienoje kiek nugalėtojų. Taigi su viena iš jų šiandien padarysiu derinį ir prieš ir po. Taip pat ir parašysiu ką manau apie ją ir t.t. Taigi jau pradedu.

Šiandien catwalk'e pirmoje vietoje Pretty-109.
Doll'ė iš pirmo žvilgsnio tikrai graži, bet yra ir minusų jos išvaizdoje.
Taigi man nepatinka jos nosis. Antra ji iš išvaizdos atrodo tokia pavargusi... Akių vokai atrodo tokie užkritę.. Aš jos vietoje antakius nuleisčiau šiek tiek daugiau arba tiesiog su akių pieštuku neryškinčiau akių.. Iš vis man ta nosis visą vaizda gadina ;DD O šiaip.. Makiažo pasirodo ji nemoka darytis xD
Apranga visai graži. Suderinta..
Taigi o dabar keliu prieš ir po jos iš išvaizdos.


Taigi pakeičiau šukuoseną, nuėmiau auskarus. Taip pat pakeičiau makiažą, kuris derintųsi prie jos plaukų spalvos. Šukuoseną norėtųsi nuleisti žemiau, bet, bet negalima ;D
Taigi su išvaizda tiek. O dabar einu prie aprangos.


Taigi dabar aprangoje manau yra gan daug pakeitimų. Pakeičiau jos kaip matot batus ir t.t. Padariau laisva apranga savo namuose :D Juk nereikia logiškai pamąsčius namuose būti ten su gražiausiom suknelėm ir t.t. ar ne? Na tai tiek :D Daugiau nebežinau ką čia ir parašius.
Ikiūūkas :D



Komentarų nėra: