Puslapiai

2010 m. balandžio 27 d.

mano mintys > pardotuvės


sveiki , nežinau kodėl , bet šiandien užsinorėjau parašyti straipsnį apie parduotuves . tad , smagaus skaitymo , beje , ši rubrika tiems , kurie mėgsta kitų mintis skaityti ir ilgus straipsnius . :D
parduotuvės
moterys - dievina , o vyrai - nekenčia . taip , parduotuvės . gryna tiesa . nu bene jūs žinot vyrų , kurie taip pat ilgai užtruktų kaip ir moterys . nu čia nebent tokio stiliuko kaip Petruškevičius . :D sunku vyram su moterim , kai užsireikia naujų batelių , suknelės ar rankinės vakarėliui , o jei dar kokios Gucci , tai ir pinigai ir dar vaikščiot kartu reikia , patarinėt . dvigubas nuostolis . yra visokių šopomanių . vienos išsirenka greitai , arba ateina jau žinodamos ko nori ir iš kurios parduotuvės tas daiktas , yra ir , kad neperka tik šeip jei pamato , perka tik tada kai reikia - taupytojos . bet yra ir tikrų vyrų košmarų . taip , jos vaikščioja puse dienos po AKROPOLĮ , prisiperka visokių Chanel , Gucci rankinių , o vyrams dar ir tampyt jas reik , kol moterys dar dešimt sykių perbėgs visą AKROPOLĮ ir nusipirks dar dvidešimt daiktų , kuriuos vėl turės tampyt . vat tokia bėda . na , o moterims tai rojus visi tie prekybos centrai . na taip , būna , kad tenka pirkt iš skudurynų jei biednesnė šeima , bet nebūtinai biednesnė , kodėl gi ? kažkada , kažkokiam žurnale buvo straipsinis , jame buvo daug įžymybių nufotkintų skuduryne , apakau , kai pamačiau tokią kaip Rihanna , Beyonce , Tom Cruise . gi pažiūrėkit , kad ir į visiems žinomą Rihanną , prastai NESIRENGIA ! skudurynuose galima rasti gražių drabužių , tik dabar jaunimas labai kažką įsivaizdina , gi kaip atrodysi , kai draugai paklaus iš kur pirkai ? bene sakysi iš skuduryno ? vėl aš sakau NE ! ko čia gėdytis ? jei jau ką sakytų [ nors mano draugės tikrai nieko nesakytų , nes pačios daug ko ieško skudurynuose ] tai sakyčiau , jog net žvaigždės vaikšto į skudurynus .. gi ten gali rast ir tų visų Gucci , Chanel , Prada ir t . t . tik reikia rasti gerą skuduryną . viena mano draugė net labai nusivylė , jog pamatė savo kelnes , už kurias AKROPOLYJE mokėjo 89 lt . , o skuduryne jos kainavo , lygiai tokios pačios , netgi naujos už 10 lt . tad .. išvada .. spręskite patys . gi ten būna ir naujų drabužių . nu ok , apie skudurynus užteks , dabar apie šeip parduotuves . nežinau , kai aš ko nors ieškau , būnu jau nusistačius dažniausiai ko man reikia , bet būna , kad pamatau kokį gražų niekiuką ir nusiperku , arba , kad ir negražų niekiuką , bet tada jau suprantu , kad man reikia to niekiuko , ir pradedu ieškoti dar ir to , nepaisant , kad dar yra ilgiausias sąrašas . labai didelė madistė neesu . tik taip , kas madoj , tas man ir gražu , nor nevisada .. na taip , nėra , kad visai neatsižvelgčiau į tai , kaip rengiuos , jo , pažiūriu kas man gražu , kartais ir kas madinga , gal ir ne kartais . tai va .. tiek apie mane . tikriausiai tuo ir užbaigsiu savo straipsnį , nes šiandien nelabai kyla minčių rašyt kažką labai ilgo , nu kažką čia parašiau . :)
i think You like it :] Jūsų Kristė :*

Komentarų nėra: