Puslapiai

2010 m. vasario 27 d.

Vagys...


Sveiki. Taigi manau pranešiu jums visiems apie vagis, kuriuos aš žinau. Ir šiek tiek papasakosiu apie jų taktikas :)
Taigi pirmoji - kastonai10.
Taigi jos taktika - keičiamės anketom.
Taigi dabar papasakosiu kaip viskas vyko su manim :D
K- kastonai10
P-planethype(aš)

K- Labas, nori keistis anketomis?
P- Taip, tačiau aš šios nekeičiu.
K- Gal tada turi kokių kitokių gerų?
P- Na nelabai.
K-Na tada pasakyk login'us.
P- (pasakiau juos,o čia nerašysiu, nes tai nesvarbu)
K- Na gerai, aš noriu tos ....
P- Gerai jos slaptažodis meile123
K- Gerai aš tuoj savo duosiu.
P- Gerai.
K- Na man ji nepatinka, nieko neturi... Todėl savo lėlės slaptažodžio nedusiu.
P- Tai grąžink man tą lėlę tada!
K- Ne. Negrąžinsiu.
P- Grąžink! Bus blogai!
K- Negrąžinsiu. Ate.


Taip ir atsijungė ji ir nieko negrąžino. Taigi nepasitikėkite ja!


Kita vagis - visiems puikiai žinoma aksunamun10
(įtariu, kad ten kastonai10 nes tie patys skaičiai gale, na tiksliai nežinau)

A- aksunamun10
P-planethype(aš)

A- Labas, atsimeni mūsų susitarimą?
P- Kokį?
A- Kad aš tau savo anketą, tu man savo.
P- Mes nieko nesitarėm!
A- Kaip tai nesitarėm? Juk tu mane geriausia draugė ir klasiokė.
P- Žiūrėk pirmiausia aš ne tavo klasioke ir ne draugė, nes tavęs net nepažįstu!
A- Ach, taip... Duok slaptažodį... Kitaip raportuosiu tave!
P- Raportuok man dzin. Aš tavęs nepažįstu ir slaptažodžio neduosiu!
A- Gerai, neduok... Bet tavo anketą vistiek pavogsiu.

Atsijungė. Taigi kaip sakė taip ir padarė. Pavogė. Tik nesuprantu kaip???????


Kita vagilė starplaza_sd. Ji manęs nėra apvogusi, bet vien pažiūrėjus jos albumo komentarus viskas aišku.
Juk daug kas rašo - Gražink mano anketą... Parduok tą anketą( rašo taip, kad atgautų savo anketas)...
Siaubas. Kas ji per žmogus?

Šiam kartui tiek.

Komentarų nėra: